close

阿曼達·「曼蒂」·利·摩爾(英語:Amanda "Mandy" Leigh Moore,1984年4月10日-),美國流行音樂創作歌手、演員。她在佛羅里達州長大,2000年代初期發表《So Real》、《I Wanna Be with You》、《Mandy Moore》等專輯後成名。摩爾在2002年參演電影《初戀的回憶》,也展開了演員的生涯。

 

維基百科:http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%9B%BC%E8%BF%AA%C2%B7%E7%A9%86%E5%B0%94

 

 

Mandy Moore - Only Hope

There's a song that's inside of my soul 
在我靈魂深處有一首歌
It's the one that I've tried to write over and over again 
那首便是我一再嘗試想寫下的歌
I'm awake and in the infinite cold 
我在沁涼如冰中醒來
But you sing to me over and over and over again 
而你不斷的為我歌唱

So I lay my head back down 
於是我又躺下
And I lift my hands and pray to be only yours 
並伸手祈禱我是你的唯一
I pray to be only yours 
我祈禱我僅屬於你
I know now, you're my only hope 
現在我知道,你是我唯一的希望

Sing to me the song of the stars 
為我唱那首星星之歌
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again 
如同你的銀河系般,跳舞與歡笑
When it feels like my dreams are so far 
當這一切如同我的夢境
Sing to me of the plans that you have for me over again 
請再次為我歌唱那些替我而策的計畫

So I lay my head back down 
於是我又躺下
And I lift my hands and pray to be only yours 
並伸手祈禱我是你的唯一
I pray to be only yours 
我祈禱我僅屬於你
I know now, you're my only hope 
我現在知道,你是我唯一的希望

I give you my destiny 
我將命運交給你
I'm giving you all of me 
我將一切交給你
I want your symphony 
我希望你的樂曲
Singing in all that I am 
唱著我的一切
At the top of my lungs 
用盡我所有的氣息
I'm giving it back 
我將歸還於你
 
So I lay my head back down 
於是我又躺下
And I lift my hands and pray to be only yours 
並伸手祈禱我是你的唯一
I pray to be only yours 
我祈禱我僅屬於你
I pray to be only yours 
我祈禱我僅屬於你
I know now, you're my only hope
我現在知道,你是我唯一的希望

 

(http://pitapu.pixnet.net/blog/post/22152854-mandy-moore---only-hope-%E6%AD%8C%E8%A9%9E)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    san1061300 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()